Dvojnásobné vítězství si vybojovala na prvním ročníku soutěže Žena Internetu 2018 maminka dvou dětí a umělecká cukrářka Adéla Tas Marková z Litoměřic, kdy získala jak titul Žena Internetu Sympatie, tak oficiální titul Žena Internetu a získala tak poukaz na služby v hodnotě 75 000Kč od generálního partnera soutěže, společnosti Grand Clinic.
Originální soutěž krásy vyhlásila agentura MA Models a už na podzim minulého roku oslovila stovky dívek a žen z celé České republiky, které se zajímají o sociální média i časopisy. Po hlasování čtenářů a návštěvníků se do finále dostalo 11 krásek různého věku a povolání.
Finále, které slovem provázel Michael Zima se uskutečnilo v luxusním prostoru Balu Kitchen na Praze 3 za účasti vybrané poroty.
Předsedou poroty byl známý stylista Kája Pavlíček, dále rozhodovali i moderátor a herec Petr Vojnar, herečka Bára Mottlová, muž roku 2016 Josef Kůrka, Mistr Physique Dan Xaver, muzikálová zpěvačka Lucia Jagerčíková a další. 
Porota po čtyřech soutěžních disciplínách (vlastní outfit, rozhovor s moderátorem, jízda na rotopedu a módní přehlídka návrhářky Petry Brzkové)
rozhodla také o titulu Žena s nejkrásnějšíma očima, který patří půvabné zdravotní sestře Pavlíně Beranové z Černošic a titulu Žena s nejkrásnějším úsměvem, kterým těšila porotu maminka pěti děti Martina Frébortová z Ostravy. Na závěr získaly jak vítězky, tak i ostatní finalistky dárky od sponzorů Grand Clinic, Tunturi, Zárybnický Wines(vína z vinařství Horák-Vrbice), Přerost a Švorc auto, Pavla Zajíčková/Mary Kay, Cosmopolitan, Vazárna.cz a fgstudio.cz
Soutěž se na Facebooku setkala se stovkami kladných reakcí, a tak se již v květnu začne chystat další ročník soutěže.
Hlavní myšlenkou soutěže zůstává dát šanci všem ženám bez ohledu na míry a výšku. Nejdůležitější roli hrají sympatie a zajímavý profil na sociálních sítích.